perjantai 11. huhtikuuta 2014

Uusi tukka!!

Hei teille kaikille!

Otin härkää sarvista ja marssin tänään kampaajalle, jossa istuin kaksi tuntia osittain panikoiden. Olen nyt vähän tottunut tähän uuteen hiusmalliin, mutta eiköhän tässä vielä viikko kaksi vierähdä täysin totutellessa. Tästä tuli paljon lyhyempi kuin olin ajatellut, sillä hiukseni eivät kiharan takia asettuneet.. Kaikki kihara siis leikattiin pois ja sain takaisin hyvin suoran, sileän ja kiiltävän tukkani!

Kuva on otettu heti, kun pääsin kampaajalta kotiin. Itse muotoilen tämän todennäköisesti vielä eri tavalla eli saatte nähdä "oikean version" jossain vaiheessa :)

En ole hirveästi palautetta vielä saanut. Äitini mielestä tukka on kiva ja "Se kasvaa nopeasti sen pituiseksi kun alunperin tahdoitkin!" (todella toivon niin) ja poikaystäväni totuttelee tässä parhaansa mukaan mukana "... Sehän on lyhyt." Oma tyytyväisyyteni tosiaan aaltoilee parhaillaan. Joka tapauksessa olen tosi tyytyväinen, että pääsin eroon täysin kuolleesta (joo tiedetään hiukset on aina kuolleet), kuivasta, katkeilevasta ja takkuuntuvasta tukasta.

Suosittelen Unikaa kyllä, sillä sain loistavaa palvelua. Kampaaja näki todella paljon vaivaa saadakseen tukkani miellyttämään järkyttynyttä minua. Istuin kampaajalla kaksi tuntia (aikaa oltiin varattu tunti) ja maksoin joka tapauksessa sen 40 euroa. Lopputulos ei tosiaan ole 100% mitä halusin, mutta se johtuu vain siitä, että hiuksiani oli vain pakko ottaa enemmän pois. Kiharajämät eivät asettuneet mitenkään ja ne piti leikata kokonaan pois.
Nopeasti tämä tästä kasvaa enemmän sen pituiseksi mitä halusin!

Jos teillä on pitkä tukka ja mietitte tosissani näin "rajua" muutosta niin minä kannatan. Jotenkin todella puhdistavaa. Pääsin eroon vanhasta, sain Helsinki-tukan. Muodonmuutos oli hyvin tervetullut.

ps. Olen sairastelun ja aikataulutuksen vuoksi joutunut perumaan kaikki treenini tältä arkiviikolta. Huomenna olen menossa Sh'bamiin ja sunnuntaina Bodypumpiin! Ensi viikon treenit pitääkin sitten suunnitella kunnolla, sillä Unisport on pääsiäisen aikaan kiinni tietenkin.

Kommenttia saa alas laittaa ihan mistä vain! :)

2 kommenttia:

Ajatuksiasi voit näppäillä tähän!