lauantai 12. huhtikuuta 2014

SH'BAM!

Heips!
Vähän suurempaa treenipäivitystä. Olen siis ollut tällä viikolla kaksi päivää kipeänä niin, etten ole päässyt treeneihin ja jouduin perumaan sekä joogan että zumban. Koitan nyt viikonloppuna ottaa vähän kiinni eli kävin tänään SH'BAMissä ja huomenna olen menossa Bodypumpiin (jonka jälkeen toivottavasti kävelen rivakammin kuin viime viikolla).

Täytyy sanoa, että pelkäsin SH'BAMin olevan liian tanssahtelevaa minun makuuni. Tykkäsin kuitenkin todella paljon! Koreografia oli yksinkertaista ja menevää, eikä tarvinnut pelätä mokaamista. Tästä jäi niin hyvä fiilis verrattuna viime zumbaani, jonka ohjaajan tyylistä en pitänyt yhtään.
Aion siis tulevaisuudessa kokeilla enemmän SH'BAMiä ja jatkaa paremman zumbaohjaajan etsintää.

Suomipipo päässä ratikassa! Toimii loistavasti hikipipona.
Ensi viikon treenit tekee haastavaksi pääsiäisen aika, sillä Unisport ei ole silloin auki. Menen kuitenkin tiistaina lempeään Yin-joogaan ja torstaina zumbaan. Bodypumpiin koitan päästä heti pääsiäisen jälkeen. Lauantaina olisin muuten voinut mennä jumppailemaan, mutta mulla on synttärit (jee oon vanhus!) ja isäni tulee Ranskasta meille käymään :)

Muuten niin oon tänään onnistunu "eksymään" ratikalla eli toisin sanoen räpläämään kännykkää
juuri väärällä hetkellä ja löytää itseni kahden pysäkin päässä siitä missä mun piti jäädä. Onneksi tiesin missä olen ja päätin vain kävellä kotiin ja vetreyttää samalla lihaksia. Toisin sanoen en panikoinut!

Ihanaa viikon alkua teille kaikille!
Ja tsemppiä niille, jotka treenaavat ;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Ajatuksiasi voit näppäillä tähän!