maanantai 7. huhtikuuta 2014

Tuparit!

Moi kaikille!
Pientä tilannepäivitystä täältä pääkaupungista ja pienestä kodistani.

Olemme viime päivinä vaihtaneet hyllyjen paikkoja, siivonneet, sisustaneet, järjestelleet kirjoja ja kansioita sekä pohtineet (lue: minä olen pohtinut) kovasti taulujen paikkoja. Ja ei, en ole päässyt vielä mihinkään loppulliseen tulokseen.

Kiirettä on siis pitänyt, sillä viime lauantaina pidettiin meidän ystäväporukalle tuparit, jotka alkoivat klo 15:00 ja venyivät melkein neljään asti yöllä (hups). Ystäviä oli ihana nähdä pitkästä aikaa ja mulla oli ainakin todella hauskaa. Lisäksi saimme poikaystäväni kanssa ihania sisustuksellisia ja käytännöllisiä tuparilahjoja! Musta jotenkin tuntuu, että iloitsin niistä enemmän kuin hän.. heh.


Saimme muun muassa tämän minua kovasti ilahduttavan Pentikin kynttilälyhdyn,
jonka mukana tuli nuo ihanan pääsiäismäiset keltaiset tuikkukynttilät.
Aion ehdottomasti säästää keltaiset tuikut parin viikon päästä tulevalle
pääsiäiselle!

Eräältä ihanalta ystävältäni saimme tämän korin, jonka sisälläkin oli yllätys!
Nautin tottakai myös suuresti mukana tulleesta kuplamuovista, jota
poksuttelen päivittäin ;)

Saimme myös nämä. Jälkiruokamaljat tulivat yllä kuvatussa korissa
ja niitä oli kaiken kaikkiaan kuusi!
Lisäksi saimme kahdelta ystävältämme Iittalan 38cl Senta viinilasit,jotka
kuvauksen mukaan sopivat sekä arkeen että juhlaan! Viinilaseja tuli sopivasti kaksi. 

Sen verran vielä tupareista, että suosittelen kovasti teille kaikille erästä "leikkiä" illanviettoihinne ja se menee näin:
Istutaan ringissä ja jokainen valitsee vieressä istuvalle henkilölle jonkun hahmon/julkkiksen (tai oikean ihmisen, jonka kaikki tuntevat) joko myötä- tai vastapäivään (eli joko vasemmalla tai oikealla puolella istuvalle). Hahmo kirjoitetaan paperilapulle toisen näkemättä sitä ja teipataan (tai laitetaan hattu päälle ja jumiututetaan se sinne väliin) henkilön otsaan. Jokaisen on arvattava vuorollaan "kuka minä olen" kysymällä kysymyksiä, joihin voi vastata "kyllä" tai "ei" (Esimerkiksi: Olenko minä nainen? Olenko minä kuuluisa? Olenko minä näyttelijä?) Kysymyksiin saavat vastata kaikki muut osallistujat. Aina, kun kysymykseen vastataan "kyllä", saa kysyä toisenkin kysymyksen. Vastauksen ollessa ei, vuoro menee seuraavalle. Tätä jatketaan niin kauan, että jokainen arvaa oman henkilönsä/hahmonsa. Täytyy sanoa, että mielestäni aivan mahtava peli, jonka parissa kuluu monta hauskaa tuntia!

Oikein ihanaa viikon alkua kaikille! Minulla tiedossa paljon jumppia, töitä ja lukemista..
Koitetaan pärjätä sateesta ja sumusta huolimatta. Eiköhän se aurinko sieltä jossain vaiheessa tule :)

ps. Pahoittelen kollaasien alkeellisuutta. En tykkää Picasasta (todella huono ja epäkäytännöllinen), mutta minulla ei tällä hetkellä ollut muita keinoja niitä tehdä tähän postaukseen..

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Ajatuksiasi voit näppäillä tähän!