torstai 17. huhtikuuta 2014

Kissakaipuu

Ihana Kisu.. Alkoi vanhempana katsoa hyvinkin kieroon.. :)
Kun muutimme tähän asuntoon sitouduimme vaikeaan kohtaan vuokrasopimuksessamme. "Ei
lemmikkejä, ellei kyseessä ole hoitoon n.viikoksi." Silloin ajattelimme, että haluamme vain oman asunnon, jossa asua sen aikaa, kun poikaystäväni on intissä, jonka jälkeen voimme taas muuttaa ja etsiä jonkun lemmikkiystävällisen kämpän Helsingistä.

Minulla ja perheelläni oli persialainen kissa, joka tuli meille ollessani noin 2-vuotias. Kissan nimi oli Mazourka de la Reposée des Druides, tuttavallisemmin ihan Kisu! Kaksi vuotta sitten rakas kissamme käris vanhuuden mukana tuomista sairauksista ja jouduimme nukuttamaan hänet.. Siitä lähtien sydämessäni on ollut suuri kissanmentävä aukko, jota ei ole täyttänyt yks eikä kaksikaan koiraa (niin ihania kuin meidän neidit ovatkin <3). Olen siitä lähtien ja oikeastaan jo ennenkin Kisun poismenoa toivonut omaa Pyhää Birmaa ja kuolaan karvapallojen perään vieläkin.

Kisu jouluna
Pitkäkarvainen kissa ei pelota minua, se on tuttua. Sekään ei pelota minua, että kissan mukana tulee paljon vastuuta ja tehtävää. Edes kissan hinta (pyörii noin. 900 euron ympärillä, jos ei halua näyttely- ja jalostuskissaa) ei pelota, sillä olisin valmis säästämään. Valitettavasti tein päätöksen siirtää kissan hankintaani tämän asunnon yhteydessä. En kadu tähän muuttamista tai yhteistä elämäämme ihan ensimmäisessä omassa kodissa. Kaipaan vain eläimen seuraa, sillä minulla ei ole paljoa yhteistä aikaa edes kahden ihanan koirani kanssa, jotka ovat toki äitini, mutta minulle niin kovin rakkaita.
Tässä siis vuodatus eläinhaaveistani ja siitä, miten sydäntä kivistää, kun katselen pentukuvia netistä tietäen, ettei ole vielä kissa-aika.

Tässä vielä kuvia Pyhistä Birmoista, unelmieni kissarodusta!


Lähde
Lähde
Lähde

Olenko ainoa, joka unelmoi kovasti omasta lemmikistä, mutta ei voi hankkia sellaista?

ps. Olen toki harkinnut koiraakin, mutta todennut, ettei se sopisi kovin hyvin nykyiseen elämäntilanteeseeni eli toisin sanoen aika kiireiseen ja vaihtelevaan opiskelijaelämään :) Ongelmana siis toki tässä koiran säännöllinen ulkoilutus.

2 kommenttia:

  1. Arvaa vaa kuinka inhottavaa on ku on allerginen kissoille :'''''(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä voin uskoa :( Oliko niin, ettet pysty olla edes samassa huoneessa kissan kanssa?

      Poista

Ajatuksiasi voit näppäillä tähän!