maanantai 21. huhtikuuta 2014

19 ans!

Olen nyt aloittanut viimeisen teinivuoteni!
Toissapäivänä oli tosiaan syntymäpäiväni ja täytin 19 vuotta äitini, isäni, isäpuoleni, siskoni, veljeni ja poikaystäväni seurassa. Syntymäpäiväseurue oli perin kummallinen, sillä isäni lennähti tänne perjantai-iltana Ranskasta asti minua onnittelemaan. Täytyy sanoa, etten usein istu samassa pöydässä molempien vanhempieni kanssa, mutta olen pikkuhiljaa totutellut siihenkin.

Lauantai alkoi klo 10 aamuherätyksellä, sillä minun ja isän piti mennä Stockmannille shoppailemaan aamupäivästä ennen lähtöä porukoilleni. Poikaystäväni laulaen antoi unenpöppöröiselle minulle ihanan ja yllättävän lahjansa (siitä lisää kohta), jonka jälkeen pienen laittautumisen jälkeen kiidettiin iskän kanssa ratikalla Helsingin keskustaan.

Tuntui siltä, kuin koko Helsinki olisi lähtenyt mökille ja loput ihmiset löytyisivät Stockmannilta. Paikka oli niin ruuhkainen, että se muistutti mua siitä miksi en koskaan mene Hulluille päiville (jonne menee oikeasti vain hullut ja uhkarohkeat). Kaupunkireissun ja lounaan jälkeen menimme viettämään syntymäpäivääni porukoiden luokse, jossa oli ihanan lämmin sää ja tunnelma. Sain myös pitkästä aikaa nähdä koiriani, joita ikävöin niin paljon ja joka päivä. En aio enää antaa kolmen viikon kulua käymättä vanhalla paikkakunnallani moikkaamassa rakkaitani.

Niin ja siis sain tietysti ihania lahjoja! Tässä siis kuvia ja esittelyt:



Kävimme poikaystäväni kanssa jalokivikaupassa valitsemassa hänelle ylioppilaslahjaa
jokunen viikko sitten. Siellä katselin medaljonkeja ja totesin hänelle, että olen aina halunnut sellaisen -ihan pienestä pitäen. Hän pitkän huijausepisodin jälkeen (luulin siis saavani kukkia) antoi minulle tämän somassa valkoisessa rasiassa aamulla. Se on aivan ihana! Mun pitää vielä keksiä mitkä kuvat laitan sinne sisälle ja koittaa saada ne oikean kokoisiksi!


Poikaystävän perheeltä (jotenkin musta tuntuu, että hänen äitinsä valitsema lahja) sain Aarikan tarjottimen ja serviettejä. Näillä kelpaa pitää vielä parit tuparit ja nauttia sohvalla syömisen ilosta! Tykkäsin kovasti!


Porukoiltani sain kauan sitten toivomani soman kivankokoisen Leijona kellon sekä Kuinka ananas  kuoritaan - Kodin kaikki kaikesta -kirjan, jonka on kirjoittanut Rosemarie Jarski. Kirjassa muun muassa neuvotaan kuinka sisustaa käytännöllisesti ja poistaa erilaisia tahroja.


Isäni osti minulle tuparilahjaksi (olen jo saanut häneltä synttärilahjan kuukausi sitten)
 teekannun ja kahta eri vihreää teetä (sain itse valita) meidän Stockmannreissulta. Rakastan teetä ja tällä saan tehtyä itselleni litran kerralla! Kannu oli mielestäni nätimpi ja raikkaampi valkoisena kuin mustana.

Tällaisia lahjoja ja elämyksiä tällä kertaa.
Pian tulossa uutta postausta uudesta valokynästäni sekä pääsiäisestä!

Ihanan aurinkoista viikon alkua teille kaikille! Nauttikaamme tästä lämmöstä!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Ajatuksiasi voit näppäillä tähän!