torstai 5. helmikuuta 2015

I'm Out

Hei taas liian pitkästä aikaa.
Viimeisin päivitykseni oli harmillisesti sävyltään vähän synkempi, mutta "potkujen" saaminen teettää sellaista.. Nyt olen onneksi saanut aikaa prosessoida asiaa ja omanut hyvän ja tehokkaan "Fuck you"-asenteen.

Yleensä tammikuu on minulle uudelleenaloittamisen aikaa, mutta nyt se oli stressaava, täynnä mielipahaa ja sen lisäksi hieman yksinäinen jos ei uutta vuotta ja pieniä viikonloppuja lasketa. Aloitinpa elämäni pienellä nollauksella siis nyt helmikuussa. Mitä tämä käytännössä tarkoittaa?



Murujen halijuna <3
1. Siivosin asunnon.
2. Järjestelin tavaroita ja papereita paikoilleen pitkästä aikaa.
3. Aion siivota vaatekaappini eli päästä eroon kaikista turhista vaatteista.
4. Olen uusinut vaatekaappiani ja projekti jatkuu.
5. Olen valmistautunut henkisesti isoihin muutoksiin ja pääsykokeeseen ilmoittautumalla valmennuskurssille.
6. Olen ottanut itseäni niskasta kiinni arkiaskareissa eli pessyt hemmetisti pyykkiä, siivonnut rottien häkkiä tehokkaasti ja pyyhkinyt pölyjä (kulta onneksi imuroi <3) sekä vienyt roskiksia. Hyvä minä.
7. Think positively.


Joskus elämä vain potkii päähän ja liian usein kaikki vaikeat ja pahat asiat tapahtuu kerralla. Mutta tähän mennessä olen aina selvinnyt kaikista traumaattisimmista ja kauheimmista asioista, joten pienet potkut sinne tänne ei mun maailmaa kaada ;) Minä suuntaan kohti uusia haasteita ja aion ylittää itseni ja omat odotukseni. Minä en tule kaipaamaan IKEAa, mutta suoraan sanottuna: he menettivät älyttömän motivoituneen ja kivan kassaneidin. Amen. Cerisette is out ;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Ajatuksiasi voit näppäillä tähän!