torstai 19. helmikuuta 2015

Midäh, miden niin mul on vähän duha?

Ilmeisesti sairastelu jatkuu. Tällä kertaa mut ensin väärin diagnosoitiin, jonka jälkeen sain viimen tietää, että mulla on poskiontelotulehdus. Tähän on nyt siis määrätty mulle antibiootti, avaava lääke ja sarvikuono eli nenäkannu, jota mun pitäis vielä uskaltaa kokeilla :'D voi tätä ihanuutta <3 Saikulla edelleen siis...

Tämän viikon pitäisi tästä lagaamisesta huolimatta mennä suhteellisen nopeasti, sillä porukat lähtivät eilen reissuun ja toivat koirat mulle perjantaihin asti <3 Olen siis koiravahtina (ihan hyvä, pakottavat mut ulos käppäilemään sen 4 kertaa päivässä) ja hoitelen rottasia kotona. Kunnon kotiäiti oikeastaan, kun tarkemmin ajattelee, mutta lasten sijasta mulla on viisi eläinvauvaa :D

Makaan sohvalla unelmoiden hikisistä salikäynneistä, tuskaisista bodypumpeista ja iloisista zumbista... Kaipa tässä vielä joskus päästään sinne asti. Täytyy kyllä myöntää, että alkaa hermot loppua, mutta onneksi kävin eilen superihanalla ja kivalla lääkärillä, joka halusi selkeästi saada mut terveeksi. Lucky me.

Rakas lapinkoira <3 
Enpä ole siis hirveästi mitään järkevää puuhaillut, jos ei lasketa sitä, että kirjoittelen sähköposteja
eräälle lähetystyössä olevalle hyvälle kaverilleni ja höpötän ihan liian pitkiä puheluita FaceTimessa parhaan ystäväni kanssa :D Tämän lisäksi olen toki juossut l
ääkärissä, eläinlääkärissä, apteekissa kolme kertaa ja ruokakaupassa.. Jep, kaikilla kolmella rotalla on hengitystieongelmia eli kaikille määrättiin kaksi antibioottia, mikä tarkoittaa sitä, että lääkitsen rottia yhteensä 12 kertaa päivässä. Oikeasti, not kidding..

Viime viikko taas meni tosiaan sairastelun lisäksi lomaillessa
kullan kanssa ja saan hänet taas kotiin perjantaista tiistaihin! Ihanaa vaihtelua RUK-aikoihin sanon minä. Lomailun lisäksi juostiin aika paljon asioilla, kuten erilaisissa kaupoissa, ja syötiin ihan liian monta kertaa ulkona :D Ystävänpäiväkin meni intialaisessa ravintolassa ja leffaa katsoessa.

Kaiken kaikkiaan elämä on muuten ihan mukavaa, mutta olen hyvin uupunut sairastelija. Toivon mukaan ensi viikolla olisi jo iloisempia ja parempia uutisia kerrottavana.. Kovasti tämä mimmi kaipaa salille.. *huokaus*

Nyt lähden tästä jatkamaan eläintenhoitajan uraani ;) Päivän kolmas koiralenkkikin on ihan kohta.. huhhuh!

Lisäksi vähän rottakuvaspämmäilyä piiiiitkästä aikaa ;)

Lotta ja Minnin takapuoli
Siiri miehen sylissä
.. mitä tähän voi edes lisätä? Hampaisiin nojaaminen on
näemmä todella mukavaa..? :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Ajatuksiasi voit näppäillä tähän!