keskiviikko 18. kesäkuuta 2014

Vilkasta sielunelämää

Kuulumisia!

Viime aikoina on aika mennyt kodin sisustuksessa, tupareiden järkkäämisessä ja arjen pyörittämisessä.. Ollaan käyty parisen kertaa Ikeassa hankkimassa sekä piristystä että tarpeellisia juttuja kotiin (tästä päivitystä vielä myöhemmin) ja niiden asentamisessakin on mennyt aikaa :D Olen myös saanut ja löytänyt ihania uusia kasveja, joita olen saanut vähän ympäri taloa.

Töitä ei ole kauheasti näkynyt valitettavasti, vaan oon joutunut vähän jännittää. Onneksi olin vähän yli viikko sitten Haukilahdessa ja torstaina on vuoro Sellon Prismassa juuri ennen juhannusjuhlintoja eli odotan hyvin vilkasta ja energistä vuoroa!

Vähän tässä valmistellaan myös kultani armeijaan lähtöä pikkuhiljaa.. Ihan arkisia asioita pitää vielä hoitaa ja sen lisäksi varattiin meille pieni kylpyläloma juhannuksen jälkeen, jossa saadaan viettää aikaa rauhassa yhdessä pois arjen ja Helsingin hulinasta. Suunnitelmissa kylpemisen lisäksi keilailua ja Heurekassa käynti! Hänen lähtönsä koittaa 7. heinäkuuta. Alkaa uusi elämänvaihe, jossa pitää opetella elelemään yksikseen täällä pääkaupungissa. Eiköhän siihen pikkuhiljaa totu :) ..

Oon myös toki käyny jumpissa ja salilla ahkeraan. Eilen käväisin Sh'bamissa, tänään olin salilla ja
huomenna odottaa jooga kullan kanssa. Tän viikon treenit on vähän epätasapainossa, koska juhannus! Mutta eipä se haittaa, ihanaa saada juhlia ihmisten kanssa ja olla "lomalla" hetken kaikesta pyykinpesusta ja siivoamisesta :D

Töistä vielä sen verran, että mun Veikkaus-kurssi on edelleen kesken ja yritän kovasti käydä sitä loppuun. Kerron sen nyt täällä julkisesti blogissanikin, jotta ehkä saisin potkittua itseäni vähän tehokkaammin takapuolelle ja hoidettua se viimein pois alta! Onhan mulla tässä aikaa suorittaa sitä. Laiskuus vain iskee, kun en jaksaisi enää opiskella mitään.

Eipä mitään ihmeempiä! Koitan saada toisen päivityksen tehtyä ennen juhannusta. Paljon on tehtävää, mutta kovasti tekis mieli tänne vielä ehtiä kirjoitella ennen juhlimista! :) Niin ja juhannusta ja kylpylää koitan tietenkin sitten kuvata.

Ihanaa viikkoa (lumi?!)sateesta huolimatta!

2 kommenttia:

  1. Veikkauskoulutus just paras! Muuten, minkä kokonen teiän kämppä on? Yksiö vai kaksio? Kun Matias muuttaa Espooseen parin viikon päästä ja mun olis tarkotus mahdollisesti ehkä muuttaa syksymmällä kanssa, mut mietin just että mahtuuko yksiöön oikeesti kaks ihmistä :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Meidän kämppä on entinen kaksio (väliseinä poistettu eli tavallaan nyt kulkee nimellä "yksiö") ja 50,5 neliön kokoinen eli aikas iso.

      Mä itse suosittelen kaksiota sen takia, että välillä aina tarvii sitä omaa tilaa ja rauhaa + kamat mahtuu paljon paremmin! :D Toki se niin riippuu kämpästä. Osa yksiöistä on tosi tilavia ja ne pystyy sisustaa järkevästi niin, että jokaiselle löytyy oma kolo johon vetäytyä jos tekee mieli.

      Olisko millainen asunto kyseessä? :)

      Poista

Ajatuksiasi voit näppäillä tähän!