maanantai 31. maaliskuuta 2014

Dreaming of hair

Oma tukka vastapestynä tällä hetkellä. Seuraavana päivänä on
jo lähes suora.. Permanentti alkaa pettää yli 4kk jälkeen :)
Huhtikuu alkaa huomenna ja olen jo alkanut unelmoimaan kaikesta, mitä voisin toteuttaa ensi kuussa.
Ensinäkin ensi lauantaina pidetään poikaystävän kanssa kaverituparit, johon on kutsuttu meidän ydinporukka. Päätettiin pitää myöhemmin toiset tuparit, johon kutsutaan muita läheisiä ystäviä ja ihmisiä, sillä ydinporukkaan on vaikea ulkopuolisen tunkeutua. Olen siis unelmoinut ja suunnitellut tupareita ja sen ruokalistaa skeä miettinyt joitakin viime hetken vaihdoksia kodimme huonekalujärjestelyihin.

Viimeisen viikon ajan olen kuitenkin viettänyt aika monta tuntia Pinterestissä kuolaamassa erilaisten hiusmallien perään. Kyllä, olen taas kyllästynyt omaan tukkaani, joka kaiken lisäksi on aika vaurioitunut jo latvoista kahden permanenttikäsittelyn jälkeen. Olisin varmasti jo juossut kampaajalle ja tehnyt mitä ikinä lopulta päätänkin tehdä, mutta rahatilanne ei anna periksi - vielä. Siksi unelmoin ensi kuulle tätä mun uutta hiusprojektia. Olen selkeästi tällä hetkellä kiinnostunut taas lyhentämään hiuksiani, jotka ovat (suoristettuina) jo hartioille saakka. Tässä pientä makua siitä, mitä on ehkä tulossa:


Tää on ihana...








Omia suosikkejani ovat eka ja kaksi vikaa kuvaa. Todennäköisesti mulle tulee joku välimuoto näistä.

Olen aina ollut niitä ihmisiä, jotka käy kampaajalla, kun haluavat elämäänsä muutosta tai muutoksia vain tapahtuu. Muutin Helsinkiin omilleni, aloitin uuden työn, löysin uuden liikuntakeskuksen ja aloitan urheilullisen elämäni uudelleen. Tarvitsen hiuksiini yhtä ison muutoksen.

Saa jakaa omia hiuskuvia tai hiusunelmia! Kuulisin niistä ja näkisin niitä mielelläni!! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Ajatuksiasi voit näppäillä tähän!