maanantai 2. maaliskuuta 2015

Terve maaliskuu

Punajuuri-Mustaherukka-Smoothie,
suosittelen!
Juuri nyt odotan, että ihana iPhone 5S:ni saa tarpeeksi virtaa imaistua itseensä, jotta voisin lähteä hyvillä mielin salille ja olla varma musiikin saatavuudesta koko treenin ajan.

28 prosenttia
Mä en tiedä mikä siinä on, että kun ei ole käynyt missään jumpassa tai salilla yli kuukauteen niin sinne meneminen jännittää. Isoksi osaksi se on kai sitä, että toivon sen menevän todella hyvin, enkä halua joutua kohtaamaan heikkoutta lihaksissani tai muuten vain huonoa treenipäivää. Sitä tavallaan tarvii sen itsetunnonkohotuksen siihen alkuun, joka puskee eteenpäin sitten loppuviikon treenien ajan.

Kun ihminen todella haluaa jotakin niin se pelottaa.
Mä todella haluan yliopistoon. Mua pelottaa. Pelottaa lukea ja tehdä parhaansa ja antaa kaikkensa. Koska mitä jos mä teen sen kaiken ns. oikein ja en pääse siltikään? Kuinka paska mä olenkaan sen jälkeen? Kuinka vihainen ja pettynyt? Kehtaanko edes hakea sen jälkeen kolmatta kertaa?

Tässä ei ole mitään järkeä. Siitä huolimatta mua pelottaa nytkin mennä salille, koska mä todella haluan hyvän treenikokemuksen. Mä tarviin sen rushin, kun adrenaliini lähtee liikkeelle ja sen eufoorisen olon sen jälkeen. Mä tarviin iloa ja mä tarviin energiaa. Mä tarviin urheilua elämääni. Täytyy kyllä sanoa, että ottaen huomioon sen, että nukahdin neljältä yöllä viime yönä niin mä en voi odottaa liikoja.. :D Siinä oli toki se hyvä puoli, että sain varattua kaikki tän viikon jumpat (paitsi joogaa :( oli täynnä), koska kello 04:00 oli hyvin paljon jo maanantaita.

34 prosenttia
Aloitin eilen lukemisen tenttiin. Melkein vaikea uskoa, että sain itseäni niin hyvin niskasta kiinni, mutta luin sivulle 41. Tänään pitäisi päästä johonkin sivulle 80 niin olisin todella tyytyväinen. Koitan lukea vähän hitaammin kuin yleensä ja ajatuksella, teen samalla alleviivauksetkin. En nimittäin mitenkään ehdi lukea molempia tenttikirjoja (joiden yhteinen sivumäärä on 685) pariin otteeseen ennen tenttiä saatikka tehden perusteelliset muistiinpanot. Onneksi olen panostanut aikaisempiin tentteihin sen verran, että tästä ei tarvitse kuin saada kolmonen niin keskiarvo on kuitenkin neljä.

38 prosenttia
Ensi perjantaina on lähtö Ranskaan pikkuveljen kanssa heti aamusta. En malta odottaa. Oikeasti. Tottakai mua harmittaa, etten näe kultaa pariin viikkoon ja rottia tulee ikävä, mutta en ole käynyt Ranskassa - rakkaassa emämaassani- yli vuoteen! Lisäksi aion ehdottomasti mennä Decathloniin täyttämään mun välineurheiluvarastot eli toisin sanoen ostamaan urheiluvaatteita vanhojen ja kuluneiden tilalle! Miksi sieltä? Koska se on kuin vaatteiden IKEA. Siellä saa edullisesti hyvälaatuista ja -näköistä. Valitettavasti Suomesta ei tätä ihmemaata löydy.
Ihan kiva, etten ole siellä noin viittä päivää pidempää. Ehdin tehdä hommia kotona ja lukea tenttiin ja rotathan ei pärjäis pidempään, kun kulta on vain viikonlopun niiden kanssa kotona.

42 prosenttia
Riittäisiköhän tämä yhteen salikeikkaan... Spotify ei kyllä vie kauheasti akkua puhelimesta.
Taidanpas siis pukea treenivaatteet päälle, pakata osa niistä kassiin ja lähteä tuonne harmauteen.

Wish me luck.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Ajatuksiasi voit näppäillä tähän!