perjantai 16. tammikuuta 2015

Got My Mac Back And Stuff

Olen viimein kahden viikon jälkeen saanut tietokoneeni takaisin. Tämä tarkoittaa sitä, että luvassa on paljon postauksia mm. RUK-kurssijuhlasta, joka oli 3-4. tammikuuta sekä shoppailusta, neulomisesta ja elämästä ylipäätänsä.

Nyt haluaisin hetken hehkuttaa sitä miten olen ollut todella vahva koko tämän tammikuun ajan. Äidin kanssa sovittiin, että pidetään yhdessä sokeriton tammikuu. On muuten hemmetin hyvä, että meitä on kaksi, koska sitä ei voi sortua mihinkään, kun ajattelee, että "mä lupasin, eikä sekään syö tämmöistä". Olen siis ollu kaikenmaailman kokouksissa töissä sekä taukotilassa, jossa tarjoillaan munkkeja, karkkia, muffinseja, pullaa ja muuta mukavaa, enkä ole koskenut yhteenkään.

Mango-Ananas-Smoothie
Sokerittomuus ja hiilareiden puolittaminen näkyy kahden viikon jälkeen kehossa todella selvästi! Hiilariturvotus on poissa ja paino on tippunut 1,8kg! Liikkua olen myös yrittänyt mahdollisimman paljon, mutta on todella hankalaa päästä jumppiin, kun töitä on nyt ollut kahdeksan päivää putkeen ja työajat on mitä on.. Parhaani kuitenkin yritän ja huomenna bodypump odottaa minua. Zumbaan en valitettavasti taida aikataulujen vuoksi päästä kuukauteen :( surku..

Olen aloittanut vuoteni todella positiivin ajatuksin ja täynnä toivoa ja motivaatiota. No pain, no gain. Niin se vain menee. Aion nähdä vaivaa ja olla upea häissäni lokakuussa! Ja muutenkin teen tämän, jotta olisi parempi olo ja kiinteä, vahva kroppa. Ruokailun ja liikunnan lisäksi olen osallistunut Facebookissa 2-3 litraa päivässä -haasteeseen eli yritän juoda tuon verran päivittäin. Senkin tulokset olen huomannut jo kehossa. Mieli on virkeämpi, aineenvaihdunta pelittää ja kivempi olo. Töissä pyrin aina juomaan puoli litraa vuoron aikana ja kannan vesipulloa joka paikkassa mukana.

Nyt saan viimein viettää ihanan neljän päivän viikonlopun 8 päivän työputken jälkeen, joista pe ilta - su ilta saan olla kullan kanssa pitkästä pitkästä aikaa! Lauantaina on mentävä aamulla melkein viiden tunnin luennolle, mutta ei se mitään.

Ihanaa viikonloppua kaikille!
Ja pieni ajatus lähtee niille, jotka joutuu olemaan viikonlopun töissä, tsemppiä sinne!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Ajatuksiasi voit näppäillä tähän!