keskiviikko 21. tammikuuta 2015

Body Shop - kynsilakat

Kuten olen täällä blogissakin jossain vaiheessa maininnut, olen pitkään kuolannut Body Shopin kynsilakkoja, mutten ole raaskinut käyttää niihin rahaa, jota minulla ei ole. Joululahjaksi sain kuitenkin lahjakortin eli tilaisuuteni oli viimein koittanut..

Täytyy sanoa, että jännitti, sillä todella haluaisin ostaa eläinkokeettomia kynsilakkoja tulevaisuudessa, mutta valitettavasti sellaisia ei pahemmin ole. Kynsilakat on ainoa paheeni kosmetiikassa, jota en ole pystynyt jättämään pois.. Body Shopin kynsilakoilla saisin siis huonoa omaatuntoa pois ja hyvää mieltä tilalle! (tässä vaiheessa joku teistä ihmettelee mitä hiton väliä sillä on, mutta on sillä)

Värejä on tällä hetkellä 26 ja lisäksi tarjolla on top&base coat -kirkaslakka sekä muita oheistuotteita kynsille. Itse päätin aloittaa yhdellä värillä ja kokeilla samalla tuota alus-/päällyslakkaa. Tässä tulos ja arvio:

Tuossa vasemmalla siis kyseiset lakat:

- Body Shop Colour Crush Nails Mint Cream 8,80e

- Body Shop Colour Crush Nails Top & Base Coat 6,70e

Molemmissa pulloissa on 6.8ml




Lakkasin kynnet ensimmäisen kerran ilman alus-/päällyslakkaa. Pito oli silti ihan hyvä. Väriä saa laittaa pari kerrosta, jotta peittyy koko kynsi kunnolla ja näyttää tasaiselta. Lakka kuivuu mielestäni aika nopeasti ja kestää minulla varmaankin 3-4 päivää halkeilematta. Täytyy kyllä ottaa huomioon, että olen kassalla töissä eli teen käsilläni ihan koko ajan. Lisäksi omat kynnet on näin tammikuussa sen verran huonossa kunnossa, että lohkeilevat ja liuskottuvat, jolloin oikeastaan kaikki mun lakat kestää maksimissaan tällä hetkellä sen 2-4 päivää ilman paikkailukerrosta.

Toisen kerran lakkasin käyttäen Body Shopin alus-/päällyslakkaa ja kestää tämä kyllä paljon paremmin nyt pieniä kolhaisuja ja muuta. Näissä kuvissa minulla on siis kerros kirkasta lakkaa, pari kerrosta Mint Creamiä ja toinen kerros kirkasta. Ennen tätä koitin mahdollisimman huolellisesti poistaa alkavia lohkeamia ja liuskottumia.

Väri on aivan ihana ja parin kerroksen jälkeen hyvin peittävä! Aion ehdottomasti ostaa 1-2 lakkaa piakkoin tälle kaveriksi. Muutenkin värivalikoimassa on mielestäni erikoisempiakin värejä, joita ei ihan jokaisella merkillä ole.

Kaikenkaikkiaan olen positiivisesti yllättynyt ja todella iloinen tästä. Viimein saan luvan kanssa ostella kynsilakkoja kyllästymiseen asti! :D Suosittelen teillekin.




Lisäksi ostin kynsikoristeluvälineen sekä lasiviilan. Näitä en muistanut kuvailla tänne, mutta löytyvät täältä. Koristella en ole vielä ehtinyt, mutta viilaa olen käyttänyt ja hyvin toimii. Se tulee vieläpä sellaisessa säilytyskotelossa, jottei mene esim. käsilaukussa katki.

Tämmöistä tällä kertaa! Luvassa vielä hiustuotepäivityksiä jossain vaiheessa sekä vähän muutakin shoppailua on tullut tehtyä.. hups.

Henkistä aurinkoa teille kaikille tonne loskaharmauteen!
Tämä tyttö lähtee nyt töihin..

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Ajatuksiasi voit näppäillä tähän!