maanantai 28. joulukuuta 2015

Kuvailua

Pakko päivittää tännekin hieman kuvia, joita on nyt tullut otettua tolla Olympus Penillä. Kyseessä siis peilitön minijärkkäri eli on todella kätevän kokoinen ja laatu osaa todella yllättää! Perusobjektiivilla mennään ja oon leikitellyt tällä aina, kun valoa on ollut (ja pimeässäkin) eli ei niin paljon kuin toivoisi ;) Kamerassa myös wifi-ominaisuus, joka on sellainen hauska turhuus. Saan siis kuvia suoraan siirrettyä kamerasta puhelimeen tai käytettyä puhelinta ns. kaukosäätimenä kameraan. Ajatuksena minulla oli tätä toivoessani joulupukilta, että saisin kätevän kokoisen kameran, jolla kuvata meidän tulevaa lasta ja vauvantäytteistä elämää ihan liikaa :P

Anopin takapihalta otettu
IKEAn lamppu makkarissa
Lotta-rotasta on kuoriutunut linssilude! 
Jouluja
Lauttasaaresta
En saa tarpeekseni tästä.. Olin hukannut kuvaamisen innon, kun tuntui hankalalta kanniskella sitä mun (oikeasti vieläpä pientä) järkkäriä joka paikkaan, mutta tän pikkuisen pedon saa minne tahansa laukkuun mukaan! Efektejäkin löytyy itse kamerasta ja niitä olen testaillut osassa näistä kuvista. Vielä on niin paljon kuvailtavaa ja kokeiltavaa maailma täys!

Jouluaaton auringonlasku
IKEA-lamppu

Näihin kuviin päätän tämän postauksen. 
Olisi ihanaa päästä kuvailemaan lisää lähipäivinä - kunhan vauvavalmisteluiltani ehdin!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Ajatuksiasi voit näppäillä tähän!