keskiviikko 20. elokuuta 2014

Boredom

Hejssan!
Mites teillä meni viikonloppu?

Minä olin tosiaan mökillä, jossa oli todella kivaa lukuunottamatta sitä, että sain tuliaisiksi sieltä flunssan. Makaan nyt siis kipeenä kotona toista päivää ja en voisi olla tylsistyneempi. Vähän ahdistaa myös sen vuoksi, että on miljoona asiaa mitä pitäisi tehdä ja en jaksa..

Perjantaina tosiaan päästiin mökille ja matka meni tyttösten kanssa ihan nätisti. Autossa ovat kaksi pientä unelmaa, mutta venereissua stressasivat.
Lauantaina oli kullan valapäivä, jossa kastuin litimäräksi (siitä tämä flunssa). Tilaisuus oli ruotsiksi, joten en ihan ymmärtänyt kaikkea, mutta siitä huolimatta oli ihan mielenkiintoista. Täytyy kyllä sanoa, että armeija osaa tehdä maailman yksinkertaisimmastakin asiasta puolitoista tuntia kestävän seremonian. Asian olisi voinut tiivistää 10 minuuttiin, mutta perinteet on perinteet, minkäs teet.
Viikonloppu oli rentouttava ja oli ihanaa nähdä kultaa kahden viikon tauon jälkeen ja onneksi nyt ei tarvitse olla kuin tiistaista perjantaihin näkemättä.

Sairastelulohduttaja Siiri päikkäreillä sängyllä
Toinen lohduttaja Minni niskan takana tyynyn päällä <3

Näin sitä paranee: Frendejä ja rottaterapiaa <3
Ainoa asia, jonka olen saanut aikaiseksi tällä viikolla on avoimeen yliopistoon ilmoittautuminen tänä aamuna. Ilmoittauduin luokanopettajan perusopintoihin, jotka alkavat syyskuussa. Nyt pitäis oikeasti mun saada itseäni niskasta kiinni ja aloittaa tenttikirjat. Huomenna tänne tulee eräs ystävä käymään ja ennen sitä mun pitäis saada tyhjennettyä matkalaukku, siivottua keittiö ja järjesteltyä vähän koko kotia. Toivon todella olevani perjantaihin mennessä kunnossa, sillä pitäisi siivota koko asunto ennen ensi lauantaita, jolloin meillä on ystäväporukalla illanistujaiset meillä. Siitä puheen ollen mun pitäis alkaa tehdä nyyttärilistaa meille kaikille..

Minua piristämässä ovat olleet rottaset ja sen lisäksi olen saanut jutella äitini kanssa. Pieni yllätys oli myös se, ettei avokki mennytkään leirille, vaan on voinut soitellan iltaisin tällä viikolla! Jee.
Taidanpas katsoa lisää Frendejä.. Ei tuu matkatavaroiden purkamisesta tai siivoamisesta mitään.. olo huononi taas. Vielä vähän kuvia:

Häkkiviritelmää mökillä
Nokoset autossa :D
  Söin karkkia ja tässä lopputulos :'DD koko suu piti perusteellisesti
tutkia - tottakai!

Mökkirotat

Oikealla vielä mökiltä tuotu toinen tuliainen: uusi matto!
Ei olle vielä ihan varmoja onko tuo sen lopullinen paikka, mutta saa olla hetken siinä :)

Mä oon ehkä outo, mutta musta on kivaa, että ulkona sataa. Se raikastaa mukavasti. Varsinkin, kun vaan makaa kotona, eikä tee mitään järkevää. Sellanen hunajatee- ja villasukkasää.. Syksy <3

Ihanaa loppuviikkoa kaikille!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Ajatuksiasi voit näppäillä tähän!