torstai 7. elokuuta 2014

Braids and stuff

Hej på dej!
Siiri lempipaikallaan eli mun paidan
alla :D

Harmittaa, etten ole tänne hirveästi päivitellyt, mutta suoraan sanottuna ei ole oikein ollut mitään varsinaista päiviteltävää, sillä arkiset ruokakauppareissut ja siivouspäivät eivät ole sitä ihaninta blogiasiaa :D

Joka tapauksessa olen siis viime aikoina saanut nauttia rakkaan avomieheni seurasta täällä kotona pari viikonloppulomaa putkeen <3 Nyt hän on tosin tämän viikon kiinni eli nähdään vasta valapäivänä ensi viikon lauantaina..
Olen myös ryhdistäytynyt ja siivonnut koko asunnon sekä hakenut miljoonaan (no ehkei ihan) eri paikkaan töihin.. Työnhaku ei ole edistynyt paljoakaan, koska hakuajat menivät juuri umpeen eli odottelen toiveikkaana työhaastatteluun kutsumista.. pelkään pahinta eli hylkyä.

Olen myös viime aikoina sairastunut neulontahulluuteen uudelleen! Ihana hulluus <3 Sain tehtyä pinkit kotisukkani loppuun, jotka toteutin minulle tuntemattomasta langasta, joka on lojunut korissani siitä lähtien, kun olin noin 10-11 vuotias. Lanka on välissä koittanut olla parikin erilaista huivia, joutunut Aura-hauvan suuhun ja hukkunut, mutta nyt siitä on luotu jotain pehmeää ja lämmintä! Ihan perussukkaa pukkas, mutta teki hyvää.

Kun olin saanut hieman ruosteiset taitoni taas lämpenemään perussukan avulla niin päätin tehdä itselleni syksyksi lapaset. Halusin kovasti haastaa itseäni ja tehdä jotain aivan uutta, joten otin ohjeen kirjasta "Neulo pipot, käsineet sukat!" by Ann-Mari Nilsson ja ryhdyin hommiin. Haasteena siis palmikkoneule, joka on mielestäni onnistunut ihan hyvin! Ensimmäinen lapanen oli lähes valmis, kun päätin sen purkaa, sillä siitä tuli aivan liian kapea. Lapaset on aina olleet mulle hankalat kokopuolen takia.. Jostain syystä. Nyt oon siis harjoittelukappaleen jälkeen aloittanut alusta ja kyllä se sieltä vielä tulee ;)
Lapasten jälkeen luvassa todennäköisesti samaa sävyä oleva kaulahuivi syksyksi/talveksi, sillä mun tämänhetkinen on... kuollut.. näin kauniisti ilmaistuna :D Haluaisin hirveästi tehdä muutakin, mutta ei ole rahaa tällä hetkellä lankoihin ja uusiin puikkoihin :( Ehkä syksymmällä...

Olen tällä viikolla ollut kyläilemässä avomiehen äidin luona ja meille tuli tänään rotistakiinnostuneita ihmisiä tutustumaan meidän neitosiin. Lisäksi olin maanantaina töissä, perjantaina menen porukoita moikkaamaan ja lauantaina olen koko päivän töissä. Vuokrakeikkaa siis onneksi nyt taas tulee.. HUHHUH.
Treenit on tietenkin taas säännölliset, kun allergia hellitti. Pitäis vaan syödä enemmän, mutta kun ei huvita, koska tämä "#%"&"#"n helle. Menisi jo ohi!

Piakkoin luvassa rottapäivitys eli toisin sanoen kuvia pikkuisista ja kuulumisia heiltä :)

Kuulemiin!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Ajatuksiasi voit näppäillä tähän!