torstai 17. heinäkuuta 2014

Vacances?


suom."Loma?"

Piiitkästä aikaa en ole kirjoittanut tänne.. Apuva! On ollut niin paljon kaikkia kiireitä ja elämä on muuttunut jonkin verran.

Ensinäkin viime viikon maanantaina rakkaani läksi Suomen puolustusvoimien palvelukseen eli olenpas nyt virallisesti inttileski.. Vietettyäni pari päivää yksinäisenä kotona, pakkasin kamani ja lähdin porukoideni luo viettämään pari päivää heidän kanssaan. Oikein hyvä ajatus.

Täällä "lapsuuden" paikkakunnalla on ollut ihan kivaa, vaikkakin kaipaan vähän kotiin, mutta se on kai ihan normaalia. Tällä hetkellä vietän tavallaan mun kunnollista kahden viikon kesälomaa. En käy töissä, enkä ole voinut allergian takia käydä ollenkaan treenaamassa eli oikeastaan olen pitänyt taukoa kaikesta arjesta. Kävin allergialekurilla, joka määräsi mulle uusia lääkkeitä (lue: pinon lääkkeitä, josta vain yksi konkreettisesti auttaa) ja voin nyt vähän paremmin. Tosin olin reilun viikon ilman ääntä... Heinä ja pujo, kiitos tästä <3 On niin mielyttävää muistuttaa harakkaa.

Paljon kuvia Aurasta, sillä se seuraa mua joka paikkaan
koko ajan. Tässä Aura, kun pesen hampaita :D
Pääasiassa olen viettänyt aikaa kahden rakkaan karvapalloni kanssa eli ollut täällä koiravahtina, kun porukat lähti viime perjantaina ulkomaille. Kahden karvakaverin seura on piristänyt kovasti inttileskeyttäni ja musta tuntuu, että molemmat (varsinkin Aura) on saaneet rapsutuksia vuoden edestä. Koirat on muutenkin nyt hyvä ajatus, koska niitä pitää ulkoiluttaa eli pakottavat mut haukkaamaan raitista ilmaa parisen kertaa päivässä ja luovat mulle muutenkin rutiinin. En siis voi valvoa kolmeen ja herätä yhdeltä päivällä, vaan viimeistään kymmeneltä sillä palleroilla on kova nälkä. Jes. Tätä tarvitsen. Aikaa olen myös viettänyt tapaamalla rakkaita täällä asuvia ystäviäni, joita näen aivan liian harvoin :)

Viime lauantaina kävin vierailemassa kullan armeijapaikassa ja oli ihan mukavaa nähdä, että

missä se nyt sitten heiluu, kun ei ole mun luona. Niillä on ihan mukavat oltavat siellä ja alue oli aikas kaunis. Teki muutenkin hyvää nähdä toista ja saada päivitellä kunnolla kuulumiset. Täytyy kyllä sanoa, että on se joka päivä soittanut mulle sieltä, joten tää on paljon rennompaa kuin pelkäsin. Onneksi! On se armeija jännä paikka jännine sääntöineen.. Huh. Oon ihan tyytyväinen, ettei mun tarvitse sinne mennä, vaan voin vaan elää elämääni eteenpäin tän seuraavan vuoden.

Ensimmäisen sukan varsi! Eka sukka jo tosiaan
valmis, toka tulossa ;)
Aikaa on mennyt paljon myös neuloessa ja Mentalistiä katsoessa. On muuten hemmetin hyvä sarja, suosittelen! Pitkään olin ajatellut aloittaa sen katsomisen ja olen jäänyt aika koukkuun.. Tai siis erittäin koukkuun :D Sarjassa kuuluisa meedio, joka myöhemmin toteaa itsensä feikiksi, liittyy C.B.I:n eli California Bureau of Investigation'iin. Hänen päämääränään on löytää Red John, hullun sarjamurhaajan, joka murhasi Janen vaimon ja tyttären.
Älkää huoliko, en ole vain istunut koneella (vaikkakin okei, olen istunut koneella.. paljon). Tänään oli suursiivouspäivä. Annoin kovaa kyytiä lialle ja villakoirille!

Paljoa ei minulle tapahdu juuri nyt. Ensi viikolla varmasti paljon enemmän, joten minusta kuulee viimeistään taas sillon ;)

ps. Häkki saapuu ensi tiistaina tavaroineen eli siitä alkaa kokoaminen ja sisustus. Saa nähdä kuinka taitava oon kokoamaan niin ison kapistuksen.. :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Ajatuksiasi voit näppäillä tähän!