keskiviikko 2. heinäkuuta 2014

Sadepilvien alta

Kuinka kiire ihmisellä voi olla?
Tuntuu, että oon viimeisen viikon aikana vain palloilut paikasta toiseen kun on ollut niin paljon kaikkea tekemistä.

Ensinäkin ollaan nyt viimein saatu perustettua yhteinen tili kullan kanssa ISON ja kauan kestävän säädön jälkeen, sillä isäni ulkomaalaisuus näemmä haittaa prosessia... On vaikea ymmärtää, että vaikka olen Suomen kansalainen niin samat oikeudet eivät päde minuun kuin muihin "täysisuomalaisiin".  Jokaisessa pankissa minuun suhtaudutaan epäileväisesti ja eivät selkeästi haluaisi minua asiakkaaksi ottaa.. Olen joutunut jankkaamaan ja olemaan todella päättäväinen saadakseni tahtoni läpi. Nyt joka tapauksessa asiat kunnossa ennen kullan inttiin lähtöä! Onneksi.

Ollaan myös yhdessä shoppailtu rotille Royal Suite 95-häkki (iik kuin kallis voi häkki olla..!),
sisustustarvikkeita siihen, pari lelua, juomapullo ja haettiin poikaystävän vanhemmilta jyrsijöiden ruokakuppeja. Suurin osa näistä tilattiin netistä (esim. häkki) ja tulevat todennäköisesti jo tällä viikolla. Lähipäivinä hankitaan myös kuljetuskoppi, joka onkin jo valkattu Faunattaresta. Samalla ajateltiin jo ostaa puruja valmiiksi. Ruoan kanssa pitää odottaa, sillä ei oo meille vielä ihan selvää, että mitä kannattaa pienille syöttää. Yhden kasvattajan kanssa jutellaan tällä hetkellä kahdesta tyttösestä ja saadaan tässä parin päivän sisällä kuvia, joiden perusteella voidaan sitten päätöksiä tehdä :) Oon niin innoissani!

Salilla ja jumpissa oon käyny aivan liian vähän, koska oon ollu koko ajan jossain muualla.. Tänäänkään en vain kertakaikkiaan ehtinyt, vaikka kuinka olisin halunnut. Olen kuitenkin käynyt eilen keskivartalotreenissä ja salilla. Viikonloppuna tiedossa ainakin Happy Dance ja ensi viikolla pitäisi olla rutkasti aikaa treenailla :)

Oon kuitenkin ilolla saanut huomata kuinka mulla alkaa jopa näkyä nyt vatsalihakset, kun oon treenannu paljon enemmän keskivartaloa kuin ennen! Poikaystäväkin huomautti, että mulle on tullut selkälihakset näkyviin. Jes! Kehitystä siis tapahtuu edelleen, vaikka onkin hitaampaa kuin ihan alussa ;)

Huomenna nokka kohti vanhaa kotiseutua, sillä menen sinne viettämään laatuaikaa systerin ja kavereiden kanssa. Kulta lähtee ens maanantaina armeijaan niin halutaan vielä pitää hauskaa ennen sitä :) Sitten on vielä lauantai ja sunnuntai aikaa järjestää ihan viimeiset jutut ja viettää aikaa yhdessä ennen palveluksen alkamista. Jännittää tää yksin jääminen tänne, mutta onneksi olen koirahoitaja 10-20.7, joten saan helpostusta yksinäisyyteeni! :D Mun karvakuonotytöt tulee piristää mua <3 Ja sen jälkeen adoptoidaan ne kaksi rottatyttöstä, jolloin tekemistä kyllä riittää, kun pitää urheilla ja käydä töissä sen lisäksi :D

Tilaamamme häkki! Ovet saa kokonaan auki, jolloin
koko häkkiin pääsee helposti käsiksi. Helppo putsata!
Häkkien kuvat Zooplus.fi

Tämmöistä siis kuuluu tänne liian sateiseen Helsinkiin. Ihanaa päästä porukoille huomenna, kun en äitiänikään oo nähny melkein kuukauteen.. (ihan tosi.)
Töitäkin on muuten ollut, mutta liian vähän. Pärjään kuitenkin. Elokuu tulee varmaan olemaan vaikein kuukausi, että sitä odotellessa.. :D

Ihanaa loppuviikkoa teille kaikille!
Toivotaan, että se aurinko ja lämpö suostuis tulee Suomeen asti..

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Ajatuksiasi voit näppäillä tähän!