perjantai 3. kesäkuuta 2016

Summertime!


Kesäloma on parasta!
Joku voisi ajatella, ettei minulla ole kesälomaa, sillä olenhan äitiyslomalla. Mihin minä muka lomaa tarvitsisin? Noh, mieheni on tehnyt aika paljon (lue: koko ajan) kouluhommia, joten hänen lomalla oleminen mahdollistaa myös minulle lukuisia asioita. Esimerkkeinä tästä oma aika, jumppaaminen, rauhassa suihkussa käyminen, aamuisin nukkuminen ja muutakin seuraa kuin ihana pieni vauvani!

Meillä ei ole mielettömästi kesäsuunnitelmia, koska tarkoitus on myös yrittää rentoutua kunnolla ensimmäistä kertaa yli kahteen vuoteen. Haluaisimme kuitenkin laittaa kotia (eipä olla arkena oikein ehditty), käydä Ranskassa sukulaisteni luona, olla vähän mökillä ja tehdä ehkä pienehkö reissu Hankoon. Muuten aikataulut ovat aika löyhiä ja tehdään niin kuin meistä tuntuu milloinkin parhaimmalta.



Pupukengät kampaajalla
Itse olen valmistautunut kesälomaan virittäytymällä oikeaan mielentilaan. Miten, kysytte? Ja vaikka ette kysyisi niin tässä vastaus: Olen käynyt erinäisissä "kauneushoidoissa", koska tämän kevään jälkeen todellakin ansaitsen ne. Pedikyyri, manikyyri sekä kampaaja on tehty. Enää nautittavana hieronta ja sokerointi! Tähän olen säästänyt kuukausia - totally worth it by the way. Olen myös saanut itseäni viime aikoina niskasta kiinni ja todella syönyt terveellisemmin. Joka viikko käyn kerran äiti-vauva -jumpassa, missä käytännössä minä teen kuntopiirissä liikkeitä hikoillen ja kärvistellen (ihanaa) ja R heiluu keskellä kuntopiiriä selällään tai mahallaan yrittäen syödä varpaitaan. Todella hyvin on mennyt tähän asti! Pikkumies on ihan meiningissä mukana ja nauttii erilaisista ärsykkeistä hirmuisen paljon. Aika tottunutkin hän on, kun ollaan pari kuukautta kohta käyty viikoittain.

Sää on suosinut meitä tähän asti, toivottavasti se jatkuu. Olisipa edes lämmin juhannus vaihteeksi, se on suuri toiveeni.
Ihanaa, aurinkoista ja rakkauden täytteistä kesää teille kaikille! Nautitaan elämästä ja sen ihanuuksista.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Ajatuksiasi voit näppäillä tähän!