perjantai 16. toukokuuta 2014

Eximia!

Ensinäkin, minusta tulee nyt virallisesti kahden viikon päästä ylioppilas Eximian keskiarvolla! Eli onneksi olkoon minulle ja kaikille muille kanssavalmistujille! Mekkoa ei vielä ole (ensi viikon alussa shoppailemaan) ja kampaajakäynti on vielä varaamatta, mutta sinnekin pitäisi ehtiä ensi viikolla, jotta pehko olisi hieman siistimpi ja paljon nätimpi!

Muuten minulle kuuluu parempaa kuin pari päivää sitten. Olo on paljon parempi, vaikkakin vielä nuhainen ja heikompi kuin yleensä. Käytiin eilen kullan kanssa pitkällä kävelyllä Seurasaaressa. Oli ihanaa ulkoilla, vaikka hyydyinkin loppua kohden aika pahasti.. Ajattelin kokeilla bodypumpia sunnuntaina, joten saa nähdä miten menee! Joudun todennäköisesti palaamaan kevyempiin painoihin, jotta jaksan sen kerran ja lähteä siitä korottamaan taas pikkuhiljaa entiselleni.

Seurasaaren sillalla

Muuta viikonloppupuuhaa on siivouspäivä (tänään, mun pitäis oikeasti jo olla kyynärpäitä myöten putsaamassa vessanpönttöä), poikaystävän porukoiden tulo huomenna ja pyykkääminen. Ensi viikon tavoitteita on ehdottomasti töihin pääseminen ja uusien passikuvien ottaminen kampaajalla käynnin lisäksi.

Olen myös ajatellut äänestää ennakkoon EU-vaaleissa. Ei liene kenellekään yllätys, että vihreitä kannatan. Olisi vain heidän ehdokkaistaan joku valittava, joka ajattelee vähän niin kuin minä. Yksi isoimpia syitä vihreiden äänestämiselle on minulle eläinten suojelu, sillä ymmärtääkseni he ovat ainoa puole, jonka kaikki ehdokkaat ovat allekirjoittaneet eläinten hyvinvointi-sitoumuksen ja sen lisäksi he mainitsevat eläinten oikeuksien edistämisen erikseeen omassa vaaliohjelmassaan. Ehdokkaita on niin paljon, että oli minulle helpompaa valita ensiksi puolue, jonka arvot vastaavat omiani, ja sen jälkeen puolueesta henkilö, johon samaistun eniten tai jonka tavoitteita arvostan eniten.
Kaksoiskansalaisuuden omaavana saan äänestää myös Ranskan puolesta EU-vaaleissa. En ole ihan vielä päättänyt mitä teen sen suhteen. Saatanhan minä äänestää sieltäkin sitten jonkun.. Katsotaan ;) Ensi tiistaihin siis aikaa äänestää ennakkoon (ainakin Ranskan nettivaaleissa)!

Hyvää viikonloppua kaikille!
Säästä taas sen verran, että ovat ennustaneet meille lämpöä ja aurinkoa!
Sitä odotellessa..

Suojatie, joka ei vie minnekään. Näin Helsingissä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Ajatuksiasi voit näppäillä tähän!