sunnuntai 16. marraskuuta 2014

I'M BACK

Loppuvenyttelyä
Kahden viikon sairaana olon jälkeen pääsin viimein salille! Ja se oli ihanaa.

Tein ihan perusohjelman itselleni ja aloitin taas ns. "nollasta" eli aika kevyillä painoilla, mutta se oli todella hyvä. Osasin odottaa sitä, että kaikki joskus hankkimani lihaskunto oli aikalailla poissa. Nyt on tosi rentoutunut ja hyvä olo sekä positiivinen mieli! En malta odottaa tuloksia kuukauden/parin päästä!

Treeni kesti tunnin mukaanlukien alkulämmittelyn ja loppuvenyttelyn. Treenasin oikeastaan lähestulkoon koko kroppani ja panostin liikeratojen uudelleenlöytämiseen. Ilokseni huomasin tämän olevan "ihan tuttua puuhaa", joten pääsin nopeasti takaisin kärryille. Yllätyin siitä kuinka parissa laitteessa piti itse asiassa vähän lisätä painoa, että tuntui.. Ehkä en olekaan niiiiin nollissa kuin aluperin luulin?

Sykemittarin mukaan noin 45 min treenistä oli rasvanpolttoa ja loput kunnonkohotusta. Satuin muuten tänään tekemään BMI-laskurilla testin mun painoindeksistä pitkästä aikaa ja sain tulokseksi lievän lihavuuden. Onko ne tosissaan? Mä en ole koskaan ottanut BMI:tä kauhean vakavasti, mutta suoraan sanottuna repesin nauramaan.. :D Minä EN ole lievästi lihava. Olen toki varmasti mun normaalipainon ylärajoissa, mutta jos mä oon lievästi lihava niin.. mitä monet muut sitten on?

Joka tapauksessa nokka kohti tulevaisuutta ja urheiluhaasteita! Mulla on omia tavoitteita ja ensimmäinen välitavoite on päästä takaisin samoihin mittoihin, kun mihin lopetin vähän yli pari kuukautta sitten. Painon pitäisi siis tippua tästä viitisen kiloa sivutuotoksena ja kropan kiinteytyä vaatekoon verran. Katsokaamme mitä tapahtuu ;)

Lisäksi oon tosiaan muuttanut mun ruokavalion ihan täysin eli syön mahdollisimman monipuolisesti ja tervellisesti :) Jaksoin jopa kokkaa, kun pääsin puol 23 kotiin töistä yks ilta. Ruokakärry kaupassa näyttää siis aika erilaiselta kuin pari kolme viikkoa sitten.

Ihanaa viikon alkua teille kaikille!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Ajatuksiasi voit näppäillä tähän!