tiistai 14. tammikuuta 2014

Positiivareiden huolimurskain

Meidän pikkuinen näyttää mallia!
Hei!

Kevät tuo mukanaan yleensä paljon stressiä. Tämä kevät on varmaan elämäni stressaavin, sillä kahden kuukauden sisällä pitäisi tehdä ja suorittaa vaikka mitä asioita. Olen kuitenkin päättänyt yrittää vähentää stressiäni ja tässä joitakin minulla toimivia keinoja, jotka voisivat ehkä olla teillekin hyödyllisiä, rakkaat lukijani:

  • Liikunta: Aivan ehdoton! Harvat asiat rentouttaa mua niin kuin liikunta tekee. Parasta mitä tiedän on tällä hetkellä Zumba (jonne oon menossa torstaina, Power Body ja yoga venyttely (jonne oon menossa huomenna).
  • Neulominen: Käsityöt rentouttavat ja auttavat ajattelemaan jotakin muuta. Jostain syystä uuden luominen on hirveän tyydyttävää ja rauhoittavaa.
  • Hyvä kirja: Se vie toiseen maailmaan ja tuo uusi näkökulmia elämään. Luen liian vähän.
  • Lemmikit: Meidän koirien kanssa puuhailu on välillä juuri sitä, mitä tarvitsen. Meidän tytöt on niin huolettomia ja hetkessä eläjiä, että se todellakin tarttuu!
  • Elokuvat tai tv-sarjat: Toimittavat vähän samaa virkaa kuin hyvä kirja eli vievät ajatukset pois stressaavista asioista. Usein neulon samalla.
  • Perhe, poikaystävä ja ystävät: Kun seura on mitä parasta niin huoletkin unohtuvat hetkeksi!
  • Ja ehkä yksi tärkeimmistä eli UNI. Ilman unta kaikki tuntuu raskaalta, hirveältä, pahalta ja mahdollisesti myös masentavalta. Minusta kuoriutuu oikein kunnon mielialavaihteluiden kuningatar, jos univelkaa kerääntyy (mistä tuleekin mieleen, että pitäisi tästä mennä nukkumaan).
Yrittäkää tekin heittää huolet ja stressin aiheet johonkin roskakoriin ja elää täysillä. Minun jokaisen
päivän tavoitteeni on ottaa siitä kaikki irti, olla onnellinen ja tyytyä siihen mitä minulla jo on. Tänään onnistuin siinä tosi hyvin, eilen en ollenkaan. Katsotaan miten huomenna..

Aiheeseen liittyen vielä tällainen linkki:

Onko teillä joitakin muita hyviä ja toimivia stressinlievittäjävinkkejä? Jakakaa!
Oikein hyvää ja stressitöntä loppuviikkoa teille kaikille!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Ajatuksiasi voit näppäillä tähän!